Meer tevreden klanten
met smart video

JOUW DOEL

Klanttevredenheid is niet langer een luxe, maar een noodzaak voor elk merk dat zichzelf serieus neemt. Tevreden klanten vormen de ruggengraat van ieder succesvol bedrijf. Een tevreden klant is een loyale klant, een ambassadeur die jouw merk waardeert en aanbeveelt aan anderen. Met smart video verrijk je jouw klantcommunicatie en heb je een middel in handen dat écht bijdraagt aan een hogere NPS.

RESULTATEN

Wat maakt smart video zo effectief?

Door je customer journey te verrijken met smart video, help je klanten om je product beter te begrijpen, beantwoord je vragen voor ze gesteld zijn en verbeter je het gevoel dat ze hebben bij je organisatie. Dit leidt tot meer tevreden en dus meer loyale klanten en een optimale customer life cycle.

Wat mag je gemiddeld verwachten?

Tevredenheid
+ 0 %
Minder churn
0 %
Minder klantvragen
0 %

ONZE OPLOSSINGEN

ping driehoek branding
ping driehoek branding

Stimuleer selfcare en leid je klant interactief door al jouw processen.

➜ Lees meer

Verwelkom je klant met een persoonlijke en interactieve warm welkom-video.

➜ Lees meer

Interactieve en persoonlijke video inzetten? Het begint allemaal bij PingVP.

➜ Lees meer

Doorbreek
de vicieuze cirkel van betalingsachterstanden

1 op de 3 huishoudens heeft moeite met betalen, maar traditionele aanmaningen helpen niet.
Met een persoonlijke videoaanpak doorbreek je schaamte en stimuleer je actie.
Lees hoe empathische communicatie écht verschil maakt.

0 %
0 %
0 %

De aanpak van Ping

Klanttevredenheid
0 %

PostNL stuurt klanten een persoonlijke dynamische video als hun MijnPost NL account jarig is. De video toont niet alleen de woonplaats en straat van de ontvanger, maar ook het aantal pakketten dat de kijker in het afgelopen jaar heeft ontvangen. De video eindigt met een gepersonaliseerde en interactieve call to action waarin de kijker op basis van zijn, of haar eigen gebruik van de app tips krijgt om optimaal te kunnen genieten van de diensten van PostNL. Een forse meerderheid van de kijkers geeft aan tevreden of meer dan tevreden te zijn over de video.   

dossiers naar incasso
- 0 %
klantvoordeel
+ 0 %
snellere betalingen
+ 0 %

Customer journey verrijken

Een goede customer journey is essentieel voor een optimale klantbeleving. Video helpt om de klantreis te verrijken. Zet personalized video’s in om je nieuwe klanten een warm welkom te geven, verhoog de tevredenheid over je product met interactieve instructievideo’s of verras bestaande klanten met een persoonlijk aanbod om ze te behouden.  

Ping adviseert je graag op welke punten in de klantreis video jou een optimale ROI geeft. Dankzij ruim 15 jaar ervaring, duizenden geproduceerde video’s en waardevolle data van onze eigen Ping Videoplatform, weten we precies wat de sweetspots voor video zijn in de customer life cycle

Tijd voor een kennismaking?

Wil je meer weten over hoe we je kunnen helpen met het verhogen van je klanttevredenheid?

Andere doelen

Branding & awareness

Vergroot het merkbewustzijn en de branding van jouw organisatie.

Conversie verhogen

Creëer waardevolle interactie en verhoog de netto conversie.

Personalisatie & smart video

Verhoog je ROI met interactieve en persoonlijke video

Stuur ons een Ping

Smart video ook voor jou laten werken?
Neem contact met ons op! We komen snel bij je terug.