Project Details

Deze personalized video laat KPN klanten precies zien welke voordelen ze ontvangen, omdat ze verschillende KPN producten combineren. Vanwege het goede resultaat, kregen we voor deze video de Dutch Interactive Professional Awards van Emerce in de categorie: Data.

KPN klanten ontvangen de video op de dag dat hun voordelen ingaan en biedt een exact overzicht van de persoonlijke voordelen waar de klant vanaf dat moment van profiteert. Zo toont de video bijvoorbeeld de telefoonnummers waarmee de klant gratis onderling kan bellen, of welk TV-pakket de klant gratis krijgt. In samenwerking met datapartner Oxyma produceerden wij deze gepersonaliseerde video waarin voor elke klant de relevante voordelen worden toegelicht aan de hand van een profiel gecreëerd op basis van de klantgegevens. De video wordt verstuurd via e-mail met daarin een gepersonaliseerde thumbnail waar de ontvanger op kan klikken. De klant wordt dan naar een landingspagina geleid waarop de persoonlijke video is te bekijken. De personalisatie in de video wordt mogelijk gemaakt door gebruik te maken van het videoplatform PingVP.

Informatie

  • Winnaar Interactive Award
  • Een open-rate van 70%.
  • Een hoge CTR van 19%.
  • Hogere klanttevredenheid
Wil je meer weten?
Contact

Gerelateerde Projecten