MINDER KOSTEN KLANTENSERVICE DOOR SLIMME CONTENT

Natuurlijk sta je klaar om de vragen van je klanten te beantwoorden. Maar liever heb je dat je klanten helemaal geen vragen hebben. Omdat je een naadloze user experience nastreeft. En: omdat customer service nu eenmaal geld kost.

Ping Media creëert slimme content om klantvragen vooraf al te beantwoorden. Heldere installatie-video’s of gepersonaliseerde uitleg over belangrijke informatie zoals facturen. Interactieve content die klanten helpt om beter gebruik te maken van je product en video’s als gids door je website of online klantomgeving. Voor meer tevreden klanten, minder vragen en lagere kosten.



HOE WERKEN ONZE VIDEO'S VOOR CUSTOMER CARE?

Ping Media krijgt veel vragen over het reduceren van customer calls. Van grote merken én kleine start-ups. Wat deze bedrijven gemeen hebben? Ze hebben producten, systemen of processen die vragen oproepen bij hun klanten. Samen met deze bedrijven onderzoeken we de oorzaak van deze vragen. En maken we slimme content die vragen snel beantwoordt. En die zelfs toekomstige vragen voorkomt.

Geef klanten zelf de regie: De klant van nu vindt liever zelf zijn antwoord dan dat hij in de wachtrij gaat staan. Met interactieve instructies geef je klanten zelf de regie om de beste oplossing te vinden.

Maak het persoonlijk: Wil jij liever een persoonlijk aanbod of een algemene aanbieding? Wil je uitleg over jouw factuur, of over een algemene factuur? Met gepersonaliseerde video geef je iedere klant content op maat.

Weten waar je aan toe bent: Klanten die iets bestellen, willen weten wanneer ze jouw product kunnen gebruiken. Geef hen dus visueel inzicht in de stappen van je proces. Dat voorkomt vragen.



Meer weten over video voor jouw customer care? We vertellen er graag meer over. Bel ons direct op 033-46 21 390. Of vul ons contactformulier in, dan bellen we je binnen 24 uur terug.